霉子猫

所有的相见恨晚,都是恰逢其时

“Think of me

Think of me fondly

When we've said goodbye

Remember me every so often

Promise me you'll try

On that day, that not so distant day

When you are far away and free

If you ever find a moment

Spare a thought for me

And though it's clear

Though it was always clear

That this was never meant to be

If you happen to remember

Stop and think of me”

- The Phantom of the Opera

 

“想起我

深情地想起我

即使我们已互相道别

时常惦记我

答应我,你会试着这么做

当那一天,那不远的一天到来

当你已无拘无束地远走离去

如果你发现任何空档

请将一些思绪留给我

虽然很明显

虽然它一直都是如此明显

我们之间从来就不是注定

如果你刚好回忆起

请停下脚步想起我”

- 音乐剧《歌剧魅影》


评论(19)

热度(1054)

  1. 共52人收藏了此图片
只展示最近三个月数据